Obesity News
Zpevňujeme svalstvo s overballem (část 12)
Foto: Lumír Smělík

Zpevňujeme svalstvo s overballem (část 12)

PaedDr. Marta Muchová, PhDr. Karla Tománková, CSc.

Střed těla je stejně důležitý jako mozek. Nevěříte? Bez svalstva, které drží hrudní páteř, bederní a kost křížovou ve správném postavení, bez silného břišního svalstva a především bránice se naše tělo mění v jakýsi beztvarý žok. Naopak posílené svalstvo této oblasti pracuje neustále už tím, že je stažené, čímž přispívá nejen ke vzpřímenému držení těla, ale i k urychlení metabolismu. Ochablé svalstvo středu těla vede k bolestem páteře, hlavy, končetin, nedobré náladě a depresi. Navíc následující cviky posílí i smysl pro rovnováhu, což je vynikající prevence pádů.

  • Základní postavení: Vzpor klečmo, míčky pod koleny, chodidla se opírají o špičky.
  • Provedení pohybu: S výdechem vzpažíme pravou, nadechneme a s výdechem vracíme do základního postavení. Totéž cvičíme levou.
  • Zaměření cviku: Posílení svalů středu těla a ramen. Cvik patří mezi balanční cvičení.
Zpevňujeme svalstvo – 12. část

Přečteno:  2487×

Vyšlo:  9. 10. 2015

Diskuze: 0 příspěvků (vstoupit do diskuze)

Poslat článek: e-mailem

Hodnocení:  12345

Článek je v kategoriích: Cvičení

 
© Aleš Krupička 2007–2018