Obesity News
Cvičíme na židli (5. díl)

Cvičíme na židli (5. díl)

PaedDr. Marta Muchová, PhDr. Karla Tománková, CSc.

Máte sedavé zaměstnání a trpíte bolestmi hlavy či zad? Příčinou může být oslabené svalstvo střední části těla. Připravili jsme pro vás několik cviků s malým měkkým míčem (overballem), který je cenově dostupný, nebo jej již možná někteří máte doma. V našem seriálu si ukážeme cviky na uvolnění pánve, kyčlí, bederní části zad, na protažení vzpřimovačů (svalů podél páteře) a svalů šíje.

  • Základní postavení: Sed na židli, míček na kolenou.
  • Provedení pohybu: S výdechem provádíme ohnutý předklon, čelem se snažíme dotknout míčku. Prodýcháme, s výdechem se vracíme zpět.
  • Zaměření cviku: Protažení svalů podél páteře od hlavy až ke kostrči.
Cvičíme na židli – 5. díl

Přečteno:  2535×

Vyšlo:  4. 7. 2014

Diskuze: 0 příspěvků (vstoupit do diskuze)

Poslat článek: e-mailem

Hodnocení:  12345

Článek je v kategoriích: Cvičení

 
© Aleš Krupička 2007–2018