Obesity News
Cvičíme na židli – 3. díl
Foto: Lumír Smělík

Cvičíme na židli – 3. díl

PaedDr. Marta Muchová, PhDr. Karla Tománková, CSc.

Máte sedavé zaměstnání a trpíte bolestmi hlavy či zad? Příčinou může být oslabené svalstvo střední části těla. Připravili jsme pro vás několik cviků s malým měkkým míčem (overballem), který je cenově dostupný, nebo jej již možná někteří máte doma. V našem seriálu si ukážeme cviky na uvolnění pánve, kyčlí, bederní části zad, na protažení vzpřimovačů (svalů podél páteře) a svalů šíje.

  • Základní postavení: Sed na židli, míček pod hýžděmi.
  • Provedení pohybu: S výdechem zatáhneme břicho (snažíme se přiblížit pupík k páteři) a vysuneme pánev doprava, s nádechem se vrátíme do původní polohy, s výdechem vysuneme pánev doleva, s nádechem se vrátíme zpět.
  • Zaměření cviku: Uvolnění pánve a bederní části zad.
Cvičíme na židli – 3. díl

Přečteno:  3048×

Vyšlo:  17. 4. 2014

Diskuze: 0 příspěvků (vstoupit do diskuze)

Poslat článek: e-mailem

Hodnocení:  12345

Článek je v kategoriích: Cvičení

 
© Aleš Krupička 2007–2018