Obesity News
Konference Čas pro zdraví
Cvičíme na židli – 2. díl
Foto: Lumír Smělík

Cvičíme na židli – 2. díl

PaedDr. Marta Muchová, PhDr. Karla Tománková, CSc.

Máte sedavé zaměstnání a trpíte bolestmi hlavy či zad? Příčinou může být oslabené svalstvo střední části těla. Připravili jsme pro vás několik cviků s malým měkkým míčem (overballem), který je cenově dostupný, nebo jej již možná někteří máte doma. V našem seriálu si ukážeme cviky na uvolnění pánve, kyčlí, bederní části zad, na protažení vzpřimovačů (svalů podél páteře) a svalů šíje.

  • Základní postavení: Sed na židli, míček na pravém rameni přidržuje pravá ruka.
  • Provedení pohybu: S výdechem vytáhneme do úklonu a paži s míčkem vzpažíme. Nádechem vracíme zpět. Totéž cvičíme na druhou stranu.
  • Zaměření cviku: Posílení břišních svalů a protažení postranních svalů trupu.
Cvičíme na židli – 2. díl

Přečteno:  3356×

Vyšlo:  20. 3. 2014

Diskuze: 0 příspěvků (vstoupit do diskuze)

Poslat článek: e-mailem

Hodnocení:  12345

Článek je v kategoriích: Cvičení

 
© Aleš Krupička 2007–2018