Obesity News
Konference Čas pro zdraví
Cvičení bez pomůcek – posilování zádových svalů a svalů paží a dolních končetin

Cvičení bez pomůcek – posilování zádových svalů a svalů paží a dolních končetin

Mgr. Zuzana Borkovcová

Ochablé zádové svalstvo má za následek špatné držení těla a bolavá záda. Poradíme vám cviky k posílení zádových svalů, k nimž nejsou potřeba žádné pomůcky.

Výchozí pozice

Klek na kolenou v pozici kočky, mezi trupem a končetinami je třeba udržovat pravý úhel, hlava je v prodloužení trupu, žebra jsou schovaná (stažená směrem k pánvi), paže lehce pokrčeny (nedopínáme lokty), dlaně směřují vpřed, nárty jsou nataženy na podložce.

Cvičení bez pomůcek – posilování zádových svalů a svalů pažíCvičení bez pomůcek – posilování zádových svalů a svalů paží

Provedení

Levou nohu zanožíme, současně pravou paži vzpažíme, zvednuté končetiny vytahujeme do dálky; totéž provedeme i na druhé straně.

Nejčastější chyby

Prohýbání v bedrech, vytažení ramen k uším.

Přečteno:  5531×

Vyšlo:  19. 6. 2013

Diskuze: 0 příspěvků (vstoupit do diskuze)

Poslat článek: e-mailem

Hodnocení:  12345

Článek je v kategoriích: Cvičení

 
© Aleš Krupička 2007–2018