Obesity News
Cvičení bez pomůcek – posilování zádových svalů a svalů paží

Cvičení bez pomůcek – posilování zádových svalů a svalů paží

Ochablé zádové svalstvo má za následek špatné držení těla a bolavá záda. Poradíme vám cviky k posílení zádových svalů, k nimž nejsou potřeba žádné pomůcky.

Výchozí pozice

Klek na kolenou v pozici kočky, držet pravé úhly mezi trupem a končetinami, hlava v prodloužení, žebra schovaná (stažená směrem k pánvi), paže lehce pokrčeny (nedopínáme lokty), dlaně směřují vpřed, nárty nataženy na podložce.

Cvičení bez pomůcek – posilování zádových svalů a svalů pažíCvičení bez pomůcek – posilování zádových svalů a svalů paží

Provedení

Provedeme klik, držíme lokty podél těla, lopatky stále táhneme dolů směrem k pánvi (netiskneme k sobě).

Nejčastější chyby

Prohýbání v bedrech, stahování lopatek k sobě, zvedání ramen k uším.

Přečteno:  5258×

Vyšlo:  18. 4. 2013

Diskuze: 0 příspěvků (vstoupit do diskuze)

Poslat článek: e-mailem

Hodnocení:  12345

Článek je v kategoriích: Cvičení

 
© Aleš Krupička 2007–2018