Obesity News
Jaro v pohybu je zábavné

Jaro v pohybu je zábavné

Anna Crhová

Jaro je obdobím první velké příležitosti, kdy lze v novém roce začít s pohybem. Všechno kolem nás se mění – barvy, vůně, nálada atd. Pojďte se měnit i vy! V rekondičním centru GVP jsou pro vás připravena skupinová cvičení pod vedením milých a usměvavých instruktorek, s nimž není nikdy o zábavu nouze.

Z jakých cvičení lze vybírat

Aby záda nebolela

Zdravotněkondiční cvičení, které kombinuje prvky pilates s rehabilitačními cviky. Zaměřeno je na uvolnění svalových stažení, protažení zkrácených svalů, posílení hlubokého stabilizačního systému a oslabených svalů, které pomáhájí udržet vzpřímené držení těla. Využíváme při něm malých i velkých míčů. Cvičení probíhá v pomalém tempu, bez bot a beze spěchu :-). Vhodné je i pro seniory.

Aerobik

Kondiční cvičení při hudbě zaměřené na rozvoj oběhové soustavy, zvýšení a udržení úrovně vytrvalosti a dobré tělesné kondice. Využívá choreografii sestavenou ze základních aerobikových kroků a jejich vazeb.

Aqua aerobik

Aerobní cvičení ve vodě určené ke zvýšení kondice, k redukci váhy a vytvarování těla. Odpor vody zvyšuje v závislosti na rychlosti pohybu intenzitu cvičení 4 až 42krát a současně masíruje svaly. Vodní prostředí má navíc příznivé účinky na páteř a pohybovou soustavu. Je to cvičení bez jakýchkoliv otřesů, čímž nejúčinněji chrání nejen naše klouby, ale i kardiovaskulární systém. Cvičení probíhá v bazénu na SPŠ Třebešín.

Fitbally

Cvičení na velkých gymnastických míčích je ideální pro lidi s nadváhou i seniory. Pouhým posazením se na míč zapojíte svaly zad a páteře a udržujete potřebnou rovnováhu. Součástí cvičení je aerobní zahřátí, cviky na posílení důležitých svalových partií a příjemné uvolnění a protažení celého těla spojené s relaxací.

Osteoporóza

Speciální hodina zdravotního a posilovacího cvičení pro posílení svalového korzetu páteře, pánve i ostatních svalových skupin. Cvičení je navíc zaměřeno na zvýšení růstu kostní hmoty, odstranění svalových stažení v okolí poškozených kostí a celkové zlepšení držení těla. Využívá se při něm velkých míčů, overballů, therabandů či lehkých činek.

Zumba

Úžasné propojení tance a aerobního cvičení. Jde o kombinaci posilovacích cviků a tanečních kroků ze svižných a vášnivých tanců, jako např. salsy, merengue, samby, mamba, flamenca či tanga. Znalost těchto tanců není důležitá, co je na zumbě důležité, je uvolnit se, „zablbnout si“.

Nyní je váš jarní cvičební plán jasnější :-). Věříme, že si z naší široké nabídky – od pomalého klidného cvičení až po divoké latinskoamerické tance – vybere každý z vás. Vrhněte se s námi do víru pohybu! Jste srdečně zváni. Přeji hezké a pohybuplné jaro za celý kolektiv RC GVP.

Rozpis cvičení

Rozpis cvičení

Přečteno:  8342×

Vyšlo:  16. 3. 2011

Diskuze: 0 příspěvků (vstoupit do diskuze)

Poslat článek: e-mailem

Hodnocení:  12345

Článek je v kategoriích: Cvičení

 
© Aleš Krupička 2007–2018